pantouffe.blogg.se

Bloggen handlar om mig och mina två busungar. Vår vardag i smått och gott.

1:a advent!

Publicerad 2015-12-02 15:21:23 i Allmänt,

Vad hände egentligen? Hur kan tiden gå så här fort..... Idag blev jag klar med alla mina julklappar. Så skönt. Det enda som är kvar är vad vi ska ha på oss på julafton. Leo ville vara tomte eller pepparkaka. Jag tyckte att han kunde vara fin klädd. Vi får fixa det nästa helg när de är hemma igen. Denna helgen har jag noll planer. Jobba så klart men inget annat inplanerat. Har beställt lite lådor från något företag, som jag ska ha papper mm i. Hoppas att de kommer innan helgen får då har jag det att pyssla med. Var hos en gammal kollega idag och klippte mig. Vi kom överens att byta tjänster. Toppen när man kan göra det. Livet rullar på. Vi är friska nu. Får väl hoppas att vi får hålla oss friska året ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa Olsson

Snart 32 år. Ensam med två små grabbar. Jobbar som frisör. Tycker om att träna löpning och att styrketräna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela