pantouffe.blogg.se

Bloggen handlar om mig och mina två busungar. Vår vardag i smått och gott.

Löpning

Publicerad 2014-10-28 10:02:33 i Allmänt,

Idag var det en tung tur. Hade lillebror i springvagnen. Först var det lite motvind. Hade jag sprungit själv hade det inte varit så farligt. Men vagnen stannade liksom upp. Inne i skogen var det geggigt. Stackars lillebror satt och skumpade. Tyst som en mus så det gjorde honom inget verkade som. Och nu ser han inte så skakis ut ;) 
Springa i gegga med vagn blir lite extra tyngd. Positiv som jag är så såg jag det lite som ett styrkepass. Väl ute på landsväg igen hade vi medvind. Hjälp vad lätt det blev helt plötslig. Solen sken så på det stora hela en härlig tur på 7 km. Nu en liten dusch sen mys med lillebror innan vi ska hämta storebror igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa Olsson

Snart 32 år. Ensam med två små grabbar. Jobbar som frisör. Tycker om att träna löpning och att styrketräna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela