pantouffe.blogg.se

Bloggen handlar om mig och mina två busungar. Vår vardag i smått och gott.

Internet

Publicerad 2014-10-15 13:20:05 i Allmänt,

Äntligen har jag fått igång internet där hemma. 
Och ja det känns verkligen som hemma. Jag saknar inte Mariastaden ett dugg. Inte heller katten. Kan sakna idén om att ha en katt. Men jag kan även sakna tanken på att ha en hund. Är jätte skönt att slippa tänka på att toalettdörren måste vara öppen för om katten är nödig. Kan ha barnens sovrumsdörr öppen utan att behöva tänka på att han kanske lägger sig på barnen. Lättare att städa. Mycket fördelar alltså. 

Fast när jag får hemifrån så kollar jag fortfarande att dörren är öppen sen stänger jag bara för att jag kan det...Idag är det pappans dag. Jag åkte in till stan klippte mig hos kollegan. Handlade ett nytt tidningställ Och en ny liten kniv. Känns lite lyxigt att kunna sitta och bara hänga utan att känna sig stressad. Är ganska lätt att man får dåligt samvete för att man ska hem till barnen eller bara fixa där hemma. Men nu har jag bestämt mig att jag inte ska ha det utan bara njuta. 

Jag har bestämt mig för en utmaning. Jag ska baka alla recept ur leilas a piece of Cake. ( Förutom dom kakorna med frukt som jag inte tycker om. ) 


Så här fint är det. Man kan bara njuta. 

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2014-10-15 18:56:44

Vilka fina ljus, vart har du köpt dem?

Svar: Jag köpte dem från Zelected by house tror jag att de heter. Homeparty med inredning.
Åsa Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa Olsson

Snart 32 år. Ensam med två små grabbar. Jobbar som frisör. Tycker om att träna löpning och att styrketräna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela