pantouffe.blogg.se

Bloggen handlar om mig och mina två busungar. Vår vardag i smått och gott.

Flytten!!

Publicerad 2014-10-05 12:05:07 i Allmänt,

Har varit fullt upp. Därav tystnad på min blogg. Har inte fixat internet än, utan får sitta med telefonen. Nästa vecka ska internet fixas. 

Det börjar ta form här. Men har x antal lådor kvar i förrådet som ska packas upp. Nu är min lägenhet ganska liten så det är vissa grejor som får vara nerpackade. Sånt som man bara har ibland. 

Men jag trivs jätte bra. Atmosfären både inne i lägenheten och utanför känns bra. Första dagarna känns det ju alltid konstigt. Både jag och storebror hade lite svårt att somna. Tar lite tid innan man bor in sig. 

Det blir jätte fint här. Lite små grejor kvar att handla som en matta som ska vara vid soffan, soffbord och något till skorna. 

Bilder kommer senare. Nu ska jag ut och fixa min häck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa Olsson

Snart 32 år. Ensam med två små grabbar. Jobbar som frisör. Tycker om att träna löpning och att styrketräna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela